
Grupa: Administrator 
Posty: 200 #1075193 Od: 2012-12-9
| Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC ponad 2,3 miliona słuchaczy każdego dnia słucha „Kontrwywiadu” w RMF FM. To o prawie milion więcej niż konkurencyjnego programu w Radiu Zet – „Gość Radia Zet”, którego słucha 1,5 miliona odbiorców.
Słuchacze radia zdecydowanie najchętniej wybierają Kontrwywiad spośród innych porannych audycji publicystycznych. Program Konrada Piaseckiego przyciąga więcej słuchaczy niż „Salon Polityczny Trójki” i „Gość Radia Zet” łącznie.
Kontrwywiad wyraźnie zwiększył swoją przewagę nad konkurencyjnymi programami w porównaniu do okresu przedwakacyjnego. W fali 04-06.2012 wyprzedzał on następny w rankingu program publicystyczny o ponad 633 tysiące słuchaczy, natomiast w fali 09-11.2012 przewaga nad konkurencyjnym pasmem Radia Zet wzrosła do 889 tysięcy słuchaczy.
W porównaniu do okresu przedwakacyjnego liczba słuchaczy Salonu Politycznego Trójki oraz audycji „Gość Radia Zet” wyraźnie spadła. Pasmo publicystyczne Programu 3 Polskiego Radia straciło 294 tysiące słuchaczy, zaś po zmianie pory nadawania z 8:15 na kilka minut po 8:00 „Gość Radia Zet” stracił 286 tysięcy odbiorców.
Przesunięcie programu Moniki Olejnik na porę równoległą do „Kontrwywiadu” Konrada Piaseckiego osłabiło słuchalność Radia Zet w tym paśmie. W bezpośredniej rywalizacji zdecydowanie wygrał Konrad Piasecki.
źródło:Grupa RMF
|